Fredagsvikten

Ställde mej på vågen imorse.. Blundade och tog ett djupt andetag.. Kikade lite försiktigt o den visade 70.6 kg.
En minskning med 0.6 kg. Jippi :) ( min våg hemma )

Pratade men min PT och han sa att jag inte skulle hänga upp mej på vågen utan att vi skulle mäta min minskning med måttband. Han berättade att en tennisboll med muskler är lika mycket som en basketboll med fett.

Oftast när man börjar att träna så kommer man gå upp i vikt eller att stå stilla innan man ser resultatet på vågen. Man ser resultat med måttbandet direkt. Så jag kommer ju att ha invägning, mätning med måttband o fettprocenten i kroppen på fredag nästa vecka. Återkommer med dom resultatena.

Trevlig helg på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0