Omotiverad

Idag var det tungt.. Gick upp 05:30 och det var kallt och mörkt ville bara krypa ner i sängen igen men min son sa att om han skulle få den snyggaste morsan i världen så skulle jag gå och träna. Vem kan moststå det när en 17 åring säger så.. Han är ju så gullig så på med träningskläderna... Körde cykel 10 min, körde igenom kroppen med maskinerna och 15 min på trampmaskinen. Aslutade med 2x40 situps.
Det roligaste var när jag körde trampmaskinen och det var en dam runt 65 år bredvid mej.. Hon trampade fortare än mej och då kom tävlingsdjävulen fram inom mej.. Jag trampade fortare, hon gjorde likadant. Jag ökade motståndet, hon gjorde lika.. Slutade med att båda var helt slut men jag förbrände 220 kcl.. Tack snälla tant för hjälpen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0