Tom

Är så ledsen... Tårarna slutar inte att rinna ner för mina kinder. Min bästa kompis har gått bort. Hon var min livs glädje mitt allt. Såg upp till henne. 2008-08-08 skulle dom lämna sverige för en jorden runt segling men lite problem så kom dom iväg 1 månad senare. Hon gjorde det som jag alltid har velat göra Se världen. Dom har varit ute och seglat runt på dom mest fantastiska ställen. Jag har pratat med henne och sagt att ja jag kommer till dig.. Skjutit på resan o varit snål för biljetterna varit dyra.. Sen imorse kom beskedet.. Sandra är DÖD. Hon avled igår morse nere i söderhavet på sjukhuset. Kan inte fatta det ännu. Varför ska hon dö?? Varför Sandra inte du...
Det är tomt mycket tomt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0